инклюзивті білім беру хаттама - выготский инклюзивті білім беру > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

자유게시판

инклюзивті білім беру хаттама - выготский инклюзивті білім беру

페이지 정보

작성자 Brianne 작성일24-10-26 04:49 조회11회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=инклюзивті+білім+беру+хаттама+выготский+инклюзивті+білім+беру
 
 
инклюзивті білім беру хаттама - выготский инклюзивті білім беру [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ақпараттық технологиялар – бұл процесс, қолданатын: 1) Деректерді жинактауда қолданатын тәсілд. Нәтижеге бағытталған кәсіби құзыреттілігі сондай-ақ инклюзивті білім беруде инновациялық технологияны қолдану мәселелері қарастырылады. Инклюзивті білім берудің сегіз принципі: 1.Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталмайды. Білім беру саласындағы шешімі толық табылмаған мәселенің бірі-инклюзивті білім беру. [1,35б] Инклюзивті білім беруді дамыту бағыттары жылдарға арналған мемлекеттік дамыту. Басылымға ұсынылған (2017 жылғы 20 маусымдағы №7 хаттама) білім беру стандарттары инклюзивті білім беруді есепке ала отырып. Инклюзивті білім берудің методологиялық негізі толық айқындалмаған. Оны айқындау арнайы педагогика мен коррекциялық және дамыта оқыту. Оспанбаева М.П. О-75 Инклюзивті білім беру мазмұны және әдістемесі: оқу. құралы М.П. Оспанбаева. – Алматы: Қазақ университеті, 2022. – 232 бет. ISBN «Қaзaқстaн Республикaсындa инклюзивті білім беруді дaмытудың тұжырымдaмaлық тәсілдерінде» 2014 ж. дaмуындa мүмкіндігі шектеулі бaлaлaр сaны 138 513, aл 2015ж. 141 952 aдaмды құрaғaны көрсетілген. Олaрдың ішінде 2 877(3,0%) жaсөспірім колледж оқушылaры; 84 120 бaлa мектеп жaсындaғы оқушылaр, 41805 бaлa мектепке дейінгі жaстaғы бүлдіршіндердеп берілген. Инклюзивті бі-лім берумен қaмтылғaн бaлaлaрдың үлесі. Ал, біздің елімізде инклюзивті білім беру жүйесінің дамуы туралы ресми дерек «Қазақстан Республикасының Білім беруді дамытудың жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында» көрсетілді. Осы бағдарлама төңірегінде инклюзивті білім беруді жетілдіру мәселелері қарастырылып, 2015 жылға мына міндеттерді шешу көзделген:мүмкіндіктері шектеулі балаларды біріктіріп оқытудың модульдік бағдарламалары жасалады; мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беретін ортада біріктіріп оқыту ережесі әзірленеді; түрлі кемістігі бар балалар үшін бірігу нысандары анықталады; -мүгедек балаларға қашықтықтан білім беруді ұйымдастыру қағидалары әзірленеді. Инклюзивті білім берудің мақсаты Скачать Жұмысты толықтай көру Жұмыс түрі: Материал Тегін: Антиплагиат Көлемі: 80 бет Таңдаулыға: ОҢТҮСТIК ҚАЗАҚСТАН. Инклюзивті білім беру – мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқытып-үйретудің бір формасы. Бұл арнаулы білім беру жүйесінде дәстүрлі түрде қалыптасқан және даму үстіндегі формаларды ығыстырмайды. Нағыз инклюзия білім берудің 2 жүйесін: жалпы және арнаулы жүйелерді бір-біріне қарама-қарсы қоймай, қайта жақындатады. Жалпы білім беретін мектепте сау балалар мен мүмкіндігі шектеулі балалардың бірлесіп (интеграциялы түрде) оқуын ұйымдастыру кезінде кері салдарлар туындау мүмкіндігін азайту үшін инклюзивті білім беруге қажетті арнаулы жағдайлар тізбесін нақты белгілеп алу шарт. Бұл тізбе оқу үдерісін ұйымдастыруды, оқу мазмұны мен әдістемесін, балалардың үлгерімін бағалауды және т. б. қамтуы тиіс. Қазіргі таңда барлық әлем жұртшылығының назарын аударып отырған мәселе балалардың жеке сұраныстары мен ерекшеліктеріне ортаның, отбасының қатысуымен білім беру үрдісіне толық қосуды қарастыратын инклюзивті білім беру. Инклюзив — сөзі латын тілінен аударғанда «өзімді қосқанда» ал, ағылшын тілінен аударғанда «араластырамын» деген мағынаны білдіреді. Инклюзивті білім беру дегеніміз – балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтікэкономикалық жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу. Мақалада инклюзивті білім беру негізінде тірек-қимыл аппараты бұзылған оқушыларға педагогикалық көмек көрсетуді ұйымдастырудың ерекшеліктері айқындалады. Әдістемелік құралда инклюзивті білім беру жағдайында жаңартылған мазмұндағы Кезінде Л. С. Выготский арнайы оқыту мен қалыпты дамыған балаларды оқытуды. Қазіргі таңда барлық әлем жұртшылығының назарын аударып отырған мәселе балалардың жеке сұраныстары мен ерекшеліктеріне ортаның, отбасының қатысуымен білім беру үрдісіне толық қосуды қарастыратын инклюзивті білім беру. Инклюзив — сөзі латын тілінен аударғанда «өзімді қосқанда» ал, ағылшын тілінен аударғанда «араластырамын» деген мағынаны білдіреді. Инклюзивті білім беру дегеніміз – балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтікэкономикалық жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу. Содержание. 1. ҚР дағы инклюзивті білім берудің нормативті құқықтық базасы. 2. Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың құқығы көп уақыт бойы. 3. 1989 жылғы 20 қарашадағы Бас Ассамблеяда Бала. 4. Инклюзивті білім берудің мақсаты атты Мақала, пәні Барлық пәндер. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Инклюзивті білім берудің мақсаты. Материал туралы қысқаша түсінік. Ерееше балаларды оқумен қамту.



смарт ремонт астана отзывы - smart remont bi group [Читать далее...]

Часто задаваемые вопросы о Smart remont.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

(주)투아이티씨솔루션

  • Sales:02-3413-6010     Support&권한코드 : 080-830-5200
  • 서울특별시 송파구 법원로 9길 26 H Biz. Park C-1212
  • 평일9:00 ~ 18:00
  • 주말 / 공휴일 E-mail (support@iitcsolution.com)
  • 다운로드
Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.