педагогикалық әдістер - әдіс тәсіл дегеніміз не > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

자유게시판

педагогикалық әдістер - әдіс тәсіл дегеніміз не

페이지 정보

작성자 Roscoe 작성일24-10-25 22:59 조회4회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
педагогикалық әдістер - әдіс тәсіл дегеніміз не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Әдіс дегеніміз күрделі таным тәртіптері, әр түрлі әдіс-тәсілдердің жиынтығы. Дәстүрлі әдістер деп педагогика ғылымының бастауында тұрған зерттеушілерден, ағартушы – ойшылдардан. Мұғалімнің зерттеу іс-әрекеті төмендегідей логикалық байланыста құрылады: рефлексия – ғылыми зерттеу – практика – рефлексия. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Оқыту «әдістері» мен «тәсілдері» ұғымдары және оқыту әдістерінің жіктелуі. Жалпы алғанда әдіс (метод) — «methodos» деген грек сөзінен шындыққа жету жолы, тәсілі деп аударылады. Оқыту әдісі ұғымы дидактикалық мақсаттарға сәйкес оқыту үдерісінде мұғалімнің оқу жұмысы мен оқушылардың танымдық іс-әрекеті жолдары байланыстырыла шешілетін оқу іс-әрекеті міндеттерін бейнелейді. Демек, оқыту әдістері — оқыту міндеттерін, яғни дидактикалық міндеттерді Оқыту «әдістері» мен «тәсілдері» ұғымдары және оқыту әдістерінің жіктелуі. Жалпы алғанда әдіс (метод) — «methodos» деген грек сөзінен шындыққа жету жолы, тәсілі деп аударылады. Біреулері оны «танымды басқаға беру әдісі» (Д.И.Тихомиров) немесе мұғалімнің іс-әрекеті мен әдіс-тәсілі (Н.В.Ельницкий) деп қарастырса, С.А.Ананьев оқыту әдісін «білім беру тәсілдерінің үйлестіру жиынтығы» деп көрсетеді. Оқу-танымдық іс-әрекетіне сәйкес оқыту әдісі құбылыстың мәнін танып білудегі әдіс-тәсілі ретінде қарастырады. Осы түсініктегі әр түрлі дефиницияларды негізге ала отырып, мынадай тоқтамға келеміз: оқыту әдісі — бұл оқушы мен оқытушы арасындағы жүйелі, өзара байланысқан білім мазмұнын меңгеруге арналған іс-әрекет жүйесі. Оқыту әдістері — тарихи категория, олар білім беру мазмұны мен мақсатының ауысуына байланысты өзгереді. Үшінші белгі – танымның арнайы құралдарын қолдану. Мұғалім педагогикалық жұмыста оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін, тәсілдерін, ұйымдастыру түрлерін, компьютерлерді, кестелерді, кинофильмдерді және тағы басқаларды қолданады. Зерттеуші ғылымның эксперимент, модельдеу, адресный регистр рк болжам жасау және т. б. әдістерін қолданады. Соңғы белгі – терминологияның бір мәнділігі. Әдіс зерттеу барысында белгілі бір қорытынды алуға бағытталған, бір немесе бірнеше метематикалық, немесе логикалық операциялардың теорияға немесе. Мұғалімнің зерттеу іс-әрекеті төмендегідей логикалық байланыста құрылады: рефлексия – ғылыми зерттеу – практика – рефлексия. Оқыту әдісі дегеніміз не Оқушының танымдық іс-әрекетін Оқыту әдістері. оқыту әдісі. әңгімелесу әдісі. әңгімелесудің бір түрі оқушымен әңгімелесу. Cкачать: "Жаңа әдіс- тәсілдер" Оқушылар бұл тапсырманы алдымен жекелей (2-4 минут) орындап, одан кейін кестелерін топ (немесе жұп) ішінде оқып, талқылап, толықтырады (3-6 минут). Оқыту «әдістері» мен «тәсілдері» ұғымдары және оқыту әдістерінің жіктелуі. Жалпы алғанда әдіс (метод) — «methodos» деген грек сөзінен шындыққа жету жолы, тәсілі деп аударылады. Оқыту әдісі ұғымы дидактикалық мақсаттарға сәйкес оқыту үдерісінде мұғалімнің оқу жұмысы мен оқушылардың танымдық іс-әрекеті жолдары байланыстырыла шешілетін оқу іс-әрекеті міндеттерін бейнелейді. Демек, оқыту әдістері — оқыту міндеттерін, яғни дидактикалық міндеттерді Оқыту «әдістері» мен «тәсілдері» ұғымдары және оқыту әдістерінің жіктелуі. Жалпы алғанда әдіс (метод) — «methodos» деген грек сөзінен шындыққа жету жолы, тәсілі деп аударылады. Оқытудың әдістері.Оқытуды ұйымдастыру түрлері.Әдіс ұғымы, оқытудың әдістеріОқытуды жүзеге асыруда білім мен оқытуды ұйымдастыруда оны модернизациялау көзделеді. «Түрлері» деген ұғым латын тілінен аударғанда «fоrmа» сырқы көрініс дегенді білдіреді, сыртқы сызық-белгілі орныққа. Начальные классы, Презентации, 5 класс, Педагогикалық зерттеу әдістері. Педагогика ғылымының әдіснамасы дегеніміз – таным процесі мен педагогикалық шындығы түрлендірудің принциптері мен әдістері, формалары туралы ілім. Әдіснамалық білім құрылымдық жағынан 4 түрге бөлінеді: философиялық, жалпы ғылымдық, нақты-ғылымилық және технологиялық. Диалектикалық материализм – табиғаттың, адресный регистр рк қоғамның және ойлаудың өзгеруінің, қозғалуы мен дамуының жалпы заңдары туралы философиялық ілім. Ғылыми — педагогикалық зерттеу әдістер. "Методология " грек тілінен аударғанда "әдіс туралы ғылым" деген мағынаны береді. "Метод" "әдіс" термині тікелей нақты бір нәрсеге. Педагогика әдіснамасы және педагогикалық зерттеудің әдістері. 2. Педагогика ғылымының әдіснамасы дегеніміз таным процесі. 3. Диалектикалық материализм табиғаттың, қоғамның және. Начальные классы, Презентации, 5 класс, Педагогикалық зерттеу әдістері. Педагогика ғылымының әдіснамасы дегеніміз – таным процесі мен педагогикалық шындығы түрлендірудің принциптері мен әдістері, формалары туралы ілім. Әдіснамалық білім құрылымдық жағынан 4 түрге бөлінеді: философиялық, жалпы ғылымдық, нақты-ғылымилық және технологиялық. Диалектикалық материализм – табиғаттың, қоғамның және ойлаудың өзгеруінің, қозғалуы мен дамуының жалпы заңдары туралы философиялық ілім. Педагогикалық зерттеу әдісінің әдіснамадан айырмашылығы, бұл -педагогикалық құбылыстарды оқудың тәсілдері, заңдылықты байланыстар мен қатынастарды қалыптастыру мақсатындағы ғылыми ақпарат жинау. Барлық көп тектілікті үш топқа бөлуге болады: педагогикалық тәжірибені оқу әдісі, теориялық зерттеу әдісі мен математикалық әдіс. Педагогикалық тәжірибені оқу әдісі – бұл оқыту процесін ұйымдастыру тәжірибесінің нақты құралатын зерттеу тәсілдері. (Мысалы: мұғалімдердің озық тәжірибелері). Мынадай әдістерде қадағалау, әңгіме, сұхбат, сауалнама, оқушылардың жазба, графикалық және шығармашылық жұмыстары мен педагогикалық құжаттарды оқып зерттеу қолданылады. Оқытудың әдістері.Оқытуды ұйымдастыру түрлері.Әдіс ұғымы, оқытудың әдістеріОқытуды жүзеге асыруда білім мен оқытуды ұйымдастыруда оны модернизациялау көзделеді. «Түрлері» деген ұғым латын тілінен аударғанда «fоrmа» сырқы көрініс дегенді білдіреді, сыртқы сызық-белгілі орныққа.





бжб 2 сынып қазақ тілі 1 тоқсан, 2 сынып қазақ тілі тжб жауаптары 2 тоқсан мен сені жаныма балаймын текст, кездессем ұрлана қараймын скачать бесплатно тас төбе перевод на русский, ырғалған көк перевод ваз 2114 в астане, ваз 2114 в астана олх дереализация казакша, адресный регистр рк қояншық ауруын емдеу егіз жүктіліктің алғашқы белгілері, жүктілік неше күннен кейін белгілі болады
ертегілер түрлері балаларға арналған
отключение света сегодня рядом бостандыкский район
жк миракл алматы крыша
қатаң есептегі құжаттар
тото - манила в сон скачать

.
==============================================================

~~~~~ адресный регистр рк ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

(주)투아이티씨솔루션

  • Sales:02-3413-6010     Support&권한코드 : 080-830-5200
  • 서울특별시 송파구 법원로 9길 26 H Biz. Park C-1212
  • 평일9:00 ~ 18:00
  • 주말 / 공휴일 E-mail (support@iitcsolution.com)
  • 다운로드
Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.