жол жүру ережелері қашан пайда болды эссе - жолда жүру ережесі эссе 12…
페이지 정보
작성자 Kellye McIlwrai… 작성일24-09-21 06:41 조회41회 댓글0건관련링크
본문
жол жүру ережелері қашан пайда болды эссе - жолда жүру ережесі эссе 120 сөз [Подробнее...]
1998 жылға дейін Қазақстанда 1987 жылы КСРО-да қабылданған жолда жүру ережелері қолданылды. 1998 жылдан республикада жолда жүрудің жаңа Ережелері қабылданған. Осы ережелерге сай жол белгілері мемлекеттік стандарттар негізінде анықталады. Бұл стандарттар бойынша, жол белгілері 7 топқа бөлінеді: ескерту белгілері басымдылық белгілері тыйым салу белгілері міндеттеу белгілері ақпараттық-көрсеткіш белгілері қызмет көрсету белгілері Қосымша тақтайшалар Ескерту белгілері жолдың қауіпті бөлігінің жақындағанын хабарлайды. Ол айналасы қызыл жолақпен көмкерілген ақ түсті тең қабырғалы үшбұрыш түрінде жасалып, ортасына қауіп түрін айқындайтын шартты белгілер салынады. Жол қозғалысы ережелері. 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР. 0. 7121. 1. Осы Жол жүрісі қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының бүкіл. Жол қауіпсіздігін устану баримизге шарт.Жолдан откенде де,коликпен жургенде де жол ережесин устану керек.Мысалга арнаулы жаяу жургиншилер жолы жок жерден откенде биринши онга,содан кейін солга карап,коликтин жоктыгына коз жеткизу керек.Кишкентпй балалар жолдан откенде улкендерден комек сурауы керек.Ари багдаршамды да естен шыгармау керек.Аркайсымыз билетиндей кызылда токтаймыз,сарыда дайындаламыз,жасылда журемиз.Мине ережелер карапайым жане осы кагидаларды устана. Слайды и текст этой презентации. Слайд 1 "Сақта жүру тәртібін, Жолы болсын әркімнің!" Тақырыбы: Слайд 2 Не білу керек? Жолаушының ережелерін, жол. Ашық сабақ "Жол белгілері қашан пайда болды?" 5-сынып атты Сабақ жоспары, пәні Қазақ тілі. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Тақырыбы: Жолда жүру ережелері. Мақсаты: 1.Балалардың жол ережесі туралы білімін кеңейту, жол белгілерін, тағы басқа қалаларында қайта. Олардың әрқайсысы шахматты неше сағат ойнайды? eкі сағат. төрт сағат. бір сағат. сегіз сағат. Тәрбие сағаты "Жолда жүру ережесін білеміз бе?" 5 сынып. Шығармалар қазақша Жол жүру ережелері. Жол жүру ережелері біздің өмірімізді қорғаушы құралдар. Көшеде жол жүру ережелерін сақтап жүрсек қауіптен алыс. Еденде жатқан жолдың бойымен тура бағытта топпен жүру. велосипедке арналған жол), бағдаршам белгілері, жолда жүру ережелері туралы. Тәрбие сағаты Жол жүру ережесін білу- бәріне міндет!!! Педагогика, презентация на тему жол бағыттарын қол бұлғап көрсетіп тұратын бағдарлаушылар пайда. Жүріс-тұрыс қиындай түсті. Соған орай Жолда жүру ережелерінің талаптары да өзгеріп, қаталдана берді. Кеңес Одағында, оның барлық аймақтарында жолда жүру кезінде ерже бұзғандарға әкімшілік. Тақырыбы: Жолда жүру ережесі. Мақсаты: Жолда жүру ережесін есте сақтауға, оқушыларға жол белгілерін неше түрі бар, оны білу не үшін қажет, бағдаршамның, жол белгілерінің атқаратын қызметі.
ауылым алтын бесігім концерт сценарий - ауылым алтын бесігім шығарма [Читать далее...]
Ауылым- алтын бесігім! Шығарма. Ауылым алтын бесігім. Жүрегім, жырым сенікі,. Кеңесті далам, кең далам. Тудым, өстім, есейдім,. 31 окт. г. Менің ауылымның табиғаты көркем, тамаша, керемет! Мен ауылым туралы айтып жырлығым да, әндеткім де келеді. Мен Қуанышбек. Ауылым – алтын бесігім Жүрегім, жырым сенікі, Кеңесті далам, кең далам. Тудым, өстім, есейдім, Ең далам – анам, мен балаң деп ақын атамыз жырлағандай, ме. Сабақтың тақырыбы Ауылым – алтын бесігім. Сабақтың мақсаты: А)Оқушыларды Ақдала ауылының тарихымен таныстыру. Ә)Туған жеріне, еліне деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру. Б) Туған жердің қадір- қасиетін ұғынуға, өз ойларын жүйелі түрде жеткізе білуге, сөйлеу мәдениетіне үйрету. Ой қозғау («Ауыл», «Алтын бесік», «Туған жер», «Ауыл кімдердің мекені?» деген тақырыптар аясын түсіндіру ІІІ. Тарихыңды танып біл (Ауылымыздың тарихын баяндау) Аружан: «Қазақ деген мал баққан елміз, Ешкімге соқтықпай жәй жатқан елміз, Жерімізді жау баспасын деп, Елімізден құт-береке қашпасын деп, Найзаға үкі таққан елміз» деген екен рухы мәңгі өлмейтін «Қазыбек би.». Тәрбие сағатының тақырыбы: «Ауылым-алтын бесігім». Мақсаты: Оқушыларды туған ауылдың тарихын білуге тәрбиелеу, туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. Міндеттері: Оқушылар туған ауылының жері, тарихы, өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы мәлімет алады. Ауылымыздыі болашағы туралы ойланады. Топ іс-әрекетін жоспарлап ұйымдастырады. Бағалау Біздің ауылымыздан 12 км. Қашықтықта «Алел» алтын кен орны бар. Ол 1985 жылы ашылды. 2005 жылы 25 мамырда аттынды өндейтін сульфиттік зауыт ашылды. Аптасына 30 кг., жылына тонна алтын өндіріледі. Қазіргі уақытта Знаменкада 82 шағын шаруа қожалығы тіркелген, оның 53 шаруа қожалығы жұмыс істейді. Олар мал өсірумен шұғылданады. АУЫЛЫМ АЛТЫН БЕСІГІМ. Таң атып күннің нұры шашылады, Гүлдері бүршік атып ашылады. Әсем болып тербелген самал желі, Бірақ сәтте ұйқымды. Ауылым- алтын бесігім! Шығарма. Ауылым алтын бесігім. Жүрегім, жырым сенікі,. Кеңесті далам, кең далам. Тудым, өстім, есейдім,. 31 окт. г. Менің ауылымның табиғаты көркем, тамаша, керемет! Мен ауылым туралы айтып жырлығым да, әндеткім де келеді. Мен Қуанышбек. Білім бөлімі: Тіл дамыту, Музыка. Тақырыбы: Ауылым – алтын бесігім. Мақсаты: Ауылмен таныстыру. Бүлдіршіндердің бойына ауылға деген сүйіспеншілік пен құрмет-қасиетін қалыптастыру. Ұрпақтарымыздың отансүйгіштік сезімдерін ояту, туған жерін, елін сүюге, оны қорғай білуге тәрбиелеу. Сөздік жұмыс: Ауыл-село, балабақша-ясли сад. Ынталандыру, cезімді ояту. Тәрбиешінің іс-әрекеті. Тақтада ауыл көрінісі бейнеленген сурет ілініп тұрады. Балалар мынау біздің туып өскен жеріміз-ауылымыз.Ауылым – алтын бесігім деп бекер айтпаған. Ауылымыздың аты – Ынталы ауылы. Ынталы ауылында көптеген ұлттар тұрады. Қазақстан Республикасы, Шығыс Қазақстан облысы\Көкжайық орта мектебі\ КММ-ніңБастауыш сынып мұғаліміЖакашбаева А.Ә.Мақсаты: 1. Оқушылар ауылдың мәдени ортасы, тарихы және табиғи ортасы, шару. Ауыл тыныс өте керемет екені бәріне айғақ. Ауылым — алтын бесігім демекші менің Таразда тұрамын, міне, 16 жыл. Бірақ менің отбасым туған ауылдың Жасуркен Жамбыл облысы. Өзі неге екенін. Ауылым,алтын бесігім, Туған жерім, Төр бесігім. Сенсің менің Отаным, Туып-өскен мекенім Бəрінен де сен биіксің Биікке сен самғай бер! Жапарова А.И. Ақбел селолық кітапханасы бастауымен өлкеден шыққан тұлғаларды жəне Ақбел ауылының тарихы, жəне өлке туралы өткізілген жұмыстарына арналған. Сабақтың тақырыбы Ауылым – алтын бесігім. Сабақтың мақсаты: А)Оқушыларды Ақдала ауылының тарихымен таныстыру. Ә)Туған жеріне, еліне деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру. Б) Туған жердің қадір- қасиетін ұғынуға, өз ойларын жүйелі түрде жеткізе білуге, сөйлеу мәдениетіне үйрету. Ой қозғау («Ауыл», «Алтын бесік», «Туған жер», «Ауыл кімдердің мекені?» деген тақырыптар аясын түсіндіру ІІІ. Тарихыңды танып біл (Ауылымыздың тарихын баяндау) Аружан: «Қазақ деген мал баққан елміз, Ешкімге соқтықпай жәй жатқан елміз, Жерімізді жау баспасын деп, Елімізден құт-береке қашпасын деп, Найзаға үкі таққан елміз» деген екен рухы мәңгі өлмейтін «Қазыбек би.». Ауылым алтын бесігім Туған жер адам өмірімен тікелей байланысты. Менің отаным Қазақстан Республикасы. Сол мемлекеттің ішінде Шымкент қаласы, Абай ауданы, Ақтас елді мекенінде мен дүниеге келдім. Балалық шағым туған ауыл көшелерінде алаңсыз ойнап өсумен өтіп жатыр. Туған ауылың бәрінен де ыстық екен. Тәрбие сағатының тақырыбы: «Ауылым-алтын бесігім». Мақсаты: Оқушыларды туған ауылдың тарихын білуге тәрбиелеу, туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. Міндеттері: Оқушылар туған ауылының жері, тарихы, өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы мәлімет алады. Ауылымыздыі болашағы туралы ойланады. Топ іс-әрекетін жоспарлап ұйымдастырады. Бағалау Біздің ауылымыздан 12 км. Қашықтықта «Алел» алтын кен орны бар. Ол 1985 жылы ашылды. 2005 жылы 25 мамырда аттынды өндейтін сульфиттік зауыт ашылды. Аптасына 30 кг., жылына тонна алтын өндіріледі. Қазіргі уақытта Знаменкада 82 шағын шаруа қожалығы тіркелген, оның 53 шаруа қожалығы жұмыс істейді. Олар мал өсірумен шұғылданады. Ауылым – алтын бесігім Жүрегім, жырым сенікі, Кеңесті далам, кең далам. Тудым, өстім, есейдім, Ең далам – анам, мен балаң деп ақын атамыз жырлағандай, ме. Ауыл тыныс өте керемет екені бәріне айғақ. Ауылым — алтын бесігім демекші менің Таразда тұрамын, міне, 16 жыл. Бірақ менің отбасым туған ауылдың Жасуркен Жамбыл облысы. Өзі неге екенін. Ауыл тыныс өте керемет екені бәріне айғақ. Ауылым — алтын бесігім демекші менің Таразда тұрамын, міне, 16 жыл. Бірақ менің отбасым туған ауылдың Жасуркен Жамбыл облысы. Өзі неге екенін. Тақырыбы: «Ауылым – алтын бесігім». Мақсаты: Оқушыларға ауыл өмірі жайлы түсінік беру. Туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып өз ауылының мәртебесін көтеруге шақыру. Тәрбиелік мәні: Туған жерін қадірлеп, қастерлеуге Отан сүйгіштікке, елжандылыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі: Тақырыпқа байланысты суреттер, мақал-мәтелдер. Меңгерілетін сөздер: Отан, туған жер, ауыл, алтын бесік, атамекен, жайлау. Ұйымдастыру кезеңі. — Балалар, қонақтармен амандасамыз.Оқушылар:— Саламатсыздар ма! — Балалар, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбын бірге оқимыз. Оқушылар:— «Ауылым – алтын бесігім». Сабақтың тақырыбы: Ауылым – алтын бесігім Сабақтың мақсаты: Оқушылардың туған жер, ауыл туралы түсініктерін кеңейту. Туған ауыл тарихымен. -Ауыл – қазақтың алтын бесігі, түп төркіні. -Ауыл десе кең жайлау, ағынды өзен, асқар тау елестейді. -Ауыл десе сиыр сауған апаларымыз, қымыз сапырған әжелеріміз елестейді.
употребление наркотических средств статья рк
ғылым түрлері жаратылыстану
үш тілді білу заман талабы слайд
2 тапсырма кейіпкерге хат
қиялдың қызметтері
.
==============================================================
~~~~~ білім ғылым инновация 10 сынып қмж ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.