шәкірт ойы өлең құрылысына талдау - шәкірт ойы метонимия
페이지 정보
작성자 Vernon Marin 작성일24-09-10 19:12 조회41회 댓글0건관련링크
본문
шәкірт ойы өлең құрылысына талдау - шәкірт ойы метонимия [Подробнее...]
Мұздаған елдің жүрегін. Ұстаз бен шәкірт бір бірінен ажырамайтын ұғымдар. Қараңғы қазақ көгіне күн болу. С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңін оқытудағы шығармашылық ізденістер. Сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы: С.Торайғыров «Шәкірт ойы» Сабақтың мақсаты: А) Білімдік мәні: С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп оқытып, талдату, мағынасын ашу, өз ой-пікірін айтқызу Ә) Тәрбиелік мәні: Өлең арқылы адамгершілікке мейірімділікке баулу, оқу – білімнің маңыздылығын ұғындыру еңбексүйгіштікке тәрбиелеу Б) Дамытушылық мәні: Түйінді ой айтуға, ойды қорытып жеке пікірін айта білуге жетелеу, шығармашылыққа баулу Сабақтың типі: Практикалық сабақ. Материал жайлы қысқаша түсінік: С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңіндегі көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия) анықтайды. user. Жанабаева Эльмира Тлеккабыловна. calendar. #Қазақ әдебиеті. #Ашық сабақ. С.Торайғыров «Шәкірт ойы» Сабақтың мақсаты: А) Білімдік мәні: С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп оқытып, талдату, мағынасын ашу, өз ой-пікірін айтқызу. С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңі. Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары. Әдебиеті мен мәдениетін ұлттық құндылық ретінде бағалай алатын, танымы жоғары, шығармашылықпен ойлай алатын тұлға қалыптастыру. 4. Прозалық шығармаларын ата. 5. Өлеңге қатысатын кейіпкерлер кімдер? 6. Өлең қандай әдеби тәсілмен жазылған? 7. Ирония, сатира дегеніміз не? «Жалғастыру» әдісі арқылы «Бір адамға» өлеңін жатқа сұрау. Жаңа сабақ. Мектеп Мұғалім Шәкірт деген тізбек бойынша мұғалім ой қорытып, жаңа тақырыпқа түседі. -Мұғалім – ол елдің аузында да, көзінде де жүретін өнегелі жан болуы тиіс. Ұстаз шәкірттерін алаламай тегіс үйретеді. Білім нәрімен сусындатады. Өмірге бағыт – бағдар сілтейді. Материал жайлы қысқаша түсінік: С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңіндегі көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия) анықтайды. user. Жанабаева Эльмира Тлеккабыловна. calendar. #Қазақ әдебиеті. #Ашық сабақ. С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңін оқытудағы шығармашылық ізденістер. Оны өлеңді оқып,талдау арқылы ұғынамыз. Өлеңді оқуға 10 минут беріледі. өлең. Торайғыров «Шәкірт ойы». Сілтемелер. Күнтізбелік жоспар, Әдебиет оқулығы. Жалпы мақсаттар. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу, өлең құрылысына талдау жасауды үйрену. Күтілетін нәтиже. Сабақтың тақырыбы. С.Торайғыров «Шәкірт ойы». Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары. 6.1.1.1.Әдеби швғврманың тақырыбы мен идеясын анықтау. Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар. Сабақтың тақырыбы: Сұлтанмахмұт Торайғыров. «Шәкірт ойы» Сабақтың мақсаты: 1. «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп түсініп оқу, мағынасын ашу, талдау; 2. Щқушылардың тілдерін, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту; 3. Өлең арқылы оқу білімге шақыру, отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Әдіс тәсіл: мәнерлеп оқу, «Балық сүйегі», «миға шабуыл», топтастыру, Венн диаграмасы, өлең құрылысына талдау, шығармашылық жұмыс, ой түйіндеу. Күтілетін нәтиже: Оқушылар көркем шығарманың тілімен, кейіпкерлер әлемімен танысады, талдайды. Сергіту с?ті. О?ушылар орындарынан т?рады. М??алім айт?ан?имылдарын о?ушылар бейнелейді.Тегіс жолда келеміз деп елестеті?іздер.Енді сазды,балшы?ты жерде келесі. Бүгінгі танысатынымыз С.Торайғыровтың келесі шығармасы –«Шәкірт ойы» 1. Өлеңді мәнерлеп оқу. 2. «Миға шабуыл» әдісі арқылы талдау. Шәкірт нені армандайды? Елдің жүрегі неге мұздаған? Мұздаған елдің жүрегін. Ұстаз бен шәкірт бір бірінен ажырамайтын ұғымдар. Қараңғы қазақ көгіне күн болу. С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңін оқытудағы шығармашылық ізденістер. Сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы: С.Торайғыров «Шәкірт ойы» Сабақтың мақсаты: А) Білімдік мәні: С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп оқытып, талдату, мағынасын ашу, өз ой-пікірін айтқызу Ә) Тәрбиелік мәні: Өлең арқылы адамгершілікке мейірімділікке баулу, оқу – білімнің маңыздылығын ұғындыру еңбексүйгіштікке тәрбиелеу Б) Дамытушылық мәні: Түйінді ой айтуға, ойды қорытып жеке пікірін айта білуге жетелеу, шығармашылыққа баулу Сабақтың типі: Практикалық сабақ. Верный ответ вопрос: 'Шәкірт ойы' өлеңін өлең құрылысына талдау на. Венн диаграммасын қолдана отырып,кешегі шәкірт пен бүгінгі шәкірт арасындағы ерекшеліктерін салыстырыңдар. 3-топ: Байланыстыр. Өлеңнің неге «Шәкірт ойы» деп аталғандығы туралы ой бөлісіңдер. Өлең жолдарының мағынасын ашатын. 3 мақал-мәтелмен байланыстырыңыздар. 4-топ. Талда. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. 5-топ: қолдан, Ақынның атынан шәкірт ойын қарасөзбен жазыңдар. 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. Сабақтың мақсаты: 1. «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп түсініп оқу, мағынасын ашу, талдау; 2. Оушылардың тілдерін, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту; Ресурстар. HYPERLINK " ". Ж/Ж. Өлеңдегі шәкірт ойын топтау сызбасы арқылы көрсетіңдер.Жинақтау Дескриптор: Білім алушылар Өлеңдегі.
новый год в сосновом бору костанай, телефон сосновый бор костанай алғы сөз жазу үлгісі, 8 сынып эссе сөз саны босанғаннан кейінгі еңбек демалысы, декреттік демалыс неше күн котел хуберт цена, двухконтурный газовый котел бір өлшемді массив python презентация, бір өлшемді массив презентация война миров актеры, война миров трейлер глово курьер, служба поддержки глово украина kazakhstan food recipes, kazakhstan food names арқаның кербез сұлу көкшетауы скачать, арқаның кербез сұлу көкшетауы перевод на русский
қазақ қытай қарым қатынасы
ішкі сауда түрлері
хурма при беременности 1 триместр
транстелеком интернет тарифы
сколько стоит ufc 3
.
==============================================================
~~~~~ мыс 2 гидроксиді ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.